CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

October 1, 2012

Flyers Pati Delima Gulsan

Assalamualaikum,

For more products, klik disini ye kawan-kawan!

Kaedahnya hasrat asal jual pati delima gulsan ini untuk tolong-tolong beli dah jadi macam business meletop. Hahaha *eleh, meletop konon*

Dari datang kat kedai ambil 1 carton, last-last datang ambil 6 cartons terus last week. Itu pun 3 hari dah tinggal 5 botol sahaja out of 144 botol. Alhamdulillah lah. Tapi pinggang ada rasa nak tercabut.

Belum pernah pergi pos laju, rasa dalam 27 tahun hidup pergi pos laju ada dalam 5 kali sahaja. Tapi sekarang, kakak front desk Pos Laju boleh pula main panggil-panggil nama sahaja dan bergurau kata-kata seperti, "esok mesti datang lagi nak Pos kan?" wah, begitu... 

tengok parcel-parcel ini..
Ini 1st time hantar ke Kelantan

Ini 24 botol utk repeat customer kat Johor, atas tu 5 botol untuk  customer di Damansara

Ini repeat customer, Johor

contoh pembungkusan saya buat

Ini ke Putrajaya dan Bidor

semua yang berjaya di Pos lah. Saya start on 11th September. Sekarang sudah 1 October, lebih kurang 20 days berPATI DELIMA, dah almost 300 botol terjual. Itu pun jual saja-saja mengisi masa lapang sebab saya pun makan, jadi saya belikan sekali.

Sebab semakin ramai yang minta melalui Pos, saya kena cari bubble wrap banyak-banyak. Selalu saya beli di Meru, tapi semalam kat Meru tu dah habis. Panic gila. Sebab hari ini mesti courier ke Johor dah janji dengan customer 24 botol.

Husband selesaikan masalah dengan beli 100meter bubble wrap di Puchong. Besar tayar lori gulungan dia. Haha
Kan dah tak nampak laki sendiri

Apa pun tujuan asal entry adalah untuk inform yang saya dah siapkan 1 flyers untuk setiap customer yang order. Untuk yang jadi wakil kawasan, flyers lain sikit. Nanti saya email.

Last but not least, penjelasan terakhir sebab ada ramai sms dan inbox dalam fb tanya berapa yuran ahli, berapa komisen ahli dan sebagainya, saya perlu tekankan di sini, PATI DELIMA GULSAN from Turkey ini bukanlah produk MLM. Ianya produk dari Turki, dan di import ke Malaysia dari pengimport tunggal produk ini. 

Sesiapa nak tahu lebih lanjut, klik sahaja entry-entry dibawah:

http://ainiqmy.blogspot.com/2012/09/info-kesihatan-pati-delima-gulsan-from.html

http://ainiqmy.blogspot.com/2012/09/buah-delima-untuk-ibu-mengandung.html

http://ainiqmy.blogspot.com/2012/09/pati-delima-update-harga-dan-pengedar.html

Nanti apa-apa saya update lagi ok :)

0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...