CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

October 3, 2012

Pati Delima Gulsan ke Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapore

Assalamualaikum,

For more products, klik disini ye kawan-kawan!


Semenjak buat business Pati Delima Gulsan from Turkey ini, saya banyak dapat sms, email, inbox facebook bertanyakan sama ada saya boleh pos ke Sabah, Sarawak dan Brunei tak. Mula-mula rasa macam tak mahu pos ke sana, sebab takut harga pos lebih mahal dari harga barang (include tax dan sebagainya), tapi bila ramai sangat pula tanya, dan ada yang kata disana susah sangat nak dapat, saya pun buat decision untuk try pos ke Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapore.

Harga sama sahaja. Cuma dari RM tukar kepada BND (Brunei dollar) dan SGD (Singapore dollar).

Harga untuk Sabah dan Sarawak (minimum order 5 botol) =


5 botol : RM15 sebotol 
10 botol : RM13 sebotol
24 botol RM12 sebotol

(harga exclude postage)

Harga untuk Singapore dan Brunei (minimum order 5 botol) =

5 botol : BND / SGD 15 sebotol
10 botol : BND / SGD 13 sebotol
24 botol : BND / SGD 12 sebotol

(harga include postage + insurance + wrapping)

Today, saya pun nak buat 1 announcement untuk semua customer Pati Delima, saya cuba lebih organized jadual saya. Sebab dah start class dan sebagainya. Jadi untuk order boleh refer jadual di bawah:

Take orders and by hand delivery : Monday - Thursday
Restock : Friday
Postage : Monday
Saturday & Sunday : close

(only payment made latest by Thursday will be counted in for that Friday restock)


Sorry lah sangat-sangat banyak betul jadual. Sebab saya student. Takut tak sempat nak devide time untuk student, mummy, wife, business. Hehe dan untuk mudahkan semua orang juga. Tidaklah anda tertunggu-tunggu dan tertanya-tanya kalau saya terlambat. 

So far saya belum pernah dapat complain lagi lambat hantar dan sebagainya. Masih efficient! :p

Ok, for those yang tak tahu lagi kenapa ramai sangat minum Pati Delima Gulsan ni, boleh klik kat bawah ni :





Sesiapa orang sabah dan sarawak juga orang brunei dan singapura yang mencari Pati Delima ini tapi tak jumpa, boleh lah contact saya untuk beli ok.

016-4441497 (sms / whatsapps)
Facebook inbox

Take care everyone!


0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...