CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

April 22, 2013

Pati Delima Gulsan... Lagi.. ;p

 Assalamualaikum.

Ye betul. Saya masih lagi jual Pati Delima Gulsan ini. Belum stop lagi!
Harga? Masih sama lah kakak-kakak dan abg-abg semua.





1-9 botol : RM15 sebotol
10 - 23 botol : RM13 sebotol
24 botol (1 carton) ke atas : RM12 sebotol

Kalau ambil direct dirumah juga dalam flat price RM12 tak kisah berape botol.

Nak lagi murah? Boleh. Belilah 3 carton ke atas. Saya diskaun lagi :)

Ok harga exclude postage semenanjung dan sabah sarawak.

Tapi harga pos pun tak mahal, serendah RM2 saje sebotol (mengikut kuantiti), dan, saya GANTI PERCUMA KALAU PECAH (T&C applied).

So kalau nak cuba boleh sms atau whatsapp atau wechat ke :

016-4441497 - Aini

Cuma satu saja saya nak minta pada customer, kalau betul-betul nak beli, barulah minta details AKAUN saya.

Setakat bertanya tentang Pati Delima saya tak kisah. Saya akan jawab. Cuma, harap faham, jika tak ada niat untuk membeli, tanya saja tak apa. Jangan tanya sampai minta num akaun dan CONFIRM order kemudian rupanya tak jadi beli atau taknak beli. 

Lama dah berbusiness ni, saya agak tak berapa suka jika customers mcm ni. Kalau seller lain, sure dah kena balcklist num tu. Tapi setakat ni saya tak blok atau blacklist customer yang buat mcm ni. Tapi minta tolong tak ada lagi ya.

Akaun number ni sensitif. Minta tolong sensitif sedikit bab ini ya. Bab lain tak apa. Saya ok :)

Untuk repeat customers, thank you very much. Letih ulang alik ke supplier pun terbalas bila customers happy dapat barang.

Ramai dah jual Pati Delima ni sekarang. Macam-macam range harga ada. Pandai-pandai lah memilih ye.

Apa-apa pun, Pati Delima Gulsan ini memang bagus untuk kesihatan. Darah tinggi, Kencing manis (diabetics), ibu mengandung, kanak-kanak yang ada masalah penghadaman, dan sebagainya.

Untuk tahu lebih lanjut, boleh pergi sebelah kanan blog saya, ada LABEL. Cari PATI DELIMA GULSAN dan klik. Akan keluar semua entry dan boleh baca ya :)

Selamat mencuba!



Click to enlarge



Pos ke sarawak. Hanya guna Poslaju sahaja

Tata!

0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...