CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

October 25, 2009

Mijua's Open House


Haha..Raya dah habis, baru nak update..apekah tahap kemalasan aku ni? Al kisahnye Mijua (ex-hostelmate masa kat Dungun) ajak dtg beraya and house warming dirumah die yg sgt laaa comel..tgk tema rumah dah mcm warna tema future hse aku yg aku dah rancang2 bersama en.azuan...naseb laa...kena laa aku tukar theme...nak kasi mijua saje yg ade tema itu...ehehehhehe :)


Entahla..bila jumpe balik member lama especially yg Dungun2 ni...rase mcm rindu giler..mcm back to the good old days yg penah aku lalu same2 dorang...


I really miss all those moments that all of us spent together..taknak ckp byk2..t tersedey.. :(

Well Puan Mizua, anda masak sedap!! ditambah dgn bebelan anda ketika didapur yg aku terjebak tu, lagi sedap masakan anda! A1..hehheheehhe tahun depan buat lagi ye..


Intan, aku jumpe ko last masa grad diploma, sudah hampir 5 thn ye...TAHNIAH!! anda masih seperti dulu..ghaghagha!! Cida pun...dah berseri2, sebab dah ade cik abg kan? 1st time tgk Mr.Right miss cida..not bad!! May Allah bless u ya!


Ayer, apekah perlu aku cakap pasal ko? hahahah yg aku ingat ko nak cepat, nak lik melaka jumpe awek..semoga ko dah jumpe awek utk dibawa ke "wedding Bell" seterusnya..huhuhu amin!


Bffn : Haih! asek2 cakap pasal kamu! sudah lah!


Thanks again to mizua for the invitation and En.Azuan juga, sbb melayan saye yg byk kerenah ini...ngeeeee~~ LOve-LovE-LovE

1 ideas:

mizuanita

thx to ain kerna sudi dtg bersama teman sehidup semati nye... aku da x nk buat open haus da.... klu nk wat pun, ajak kawan2 ajerrrr..... sgt penat nk mamp0s okey....
mayb remove to putrajaya...
nati kamu dtg melawat ag yea...
aku masak tuk kamu and teman sehidup semati kamu tu...
heeee....~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...