CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

August 15, 2012

Update - Syawal Kit 2012

Assalamualaikum,
Banner Syawal Kit 

Tengah buat apa? Makan ke? Haha. Ok just quick update untuk pengetahuan semua, semalam telah berlangsungnya (ewah dah mcm aktiviti persembahan seni ke ape benda) aktiviti penyerahan segala barangan Syawal Kits kepada team "bungkus-membungkus". 

Syok gila sebab tak sangka terlalu ramai yg prihatin atas nasib insan-insan yg tidak berkemampuan utk menyambut Aidilfitri.#insaf sekejap#. Belum lagi pergi hantar barang pada golongan asnaf dan fakir miskin ni, lagilah bertambah insaf agaknya. 
Sebahagian makanan & barangan harian

Insyaallah saya akan start hantar esok pagi atau petang sebelum berbuka puasa. Entry ini khas untuk memberitahu bahawa segala "amanah" yg kami terima telah kami salurkan semuanya dan sehabis baik kepada mereka yang memerlukan.

Di sini saya ingin ucapkan banyak-banyak terima kasih pada mereka yang sudi menyumbang dan tak pasal juga menjadi "agent" mengutip sumbangan bagi kawasan masing-masing. Tahniah lah pada "agent-agent" berikut, Wan Arnie, Diana Yusof(my sister) and Suhana.
Team kami mengangkat barang dan teruja lantas mengambil gambar walau muka mcm maid sudaaa

Yang personally donate saya tak letak lah nama anda ye. Hanya kita yang tahu, dan hanya DIA yang berhak memberi ganjaran. Insyaallah.

Barang banyak sangat sampai tak muat kotak. Utk barangan yang kurang dari kuantiti 20, saya salurkan kepada project Lestari Boys di bawah ini. 
The lestari boys project telah berjalan, ada yang telah menderma, cuma saya yg belum buat announcement. Adoi

Kasihan anak-anak ini tapi saya belum ada info cukup utk buat entry bagi mendapatkan sumbangan. Insyaallah dalam masa terdekat saya akan buat 1 entry mengenai kisah mereka yang dihalau keluar dari rumah anak-anak yatim akibat dari tindakan mereka-meraka yang mengambil kesempatan di atas harta anak-anak yatim. Aish, tulis pun dah buat darah mendidih sikit. #batal pula puasa aku kejap lagi# ;p

Ok, sampai sini sahaja. After saya distribute pada golongan asnaf dan fakir miskin terpilih, saya akan upload gambar, bukan riak ye *penampar baru tau* tapi sebagai bukti bahawa "amanah" memang benar-benar telah disampaikan.

Sekian, Selamat Berpuasa :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...