CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

February 23, 2013

Promosi Pati Delima Gulsan

Assalamualaikum.





Ok nak buat 1 promosi. Harga Pati Delima Gulsan saya bagi hanya :


RM12 sebotol

Dengan syarat customer datang rumah saya ambil Pati Delima ini. Tak kisah berapa botol pun ya! Dan, saya bagi juga harga :


RM11 sebotol

Dengan syarat ambil dirumah saya dan beli lebih dari 3 cartons (72 botol)

Haaaaaa.... Apa lagi? Boleh sms atau whatsapp saya cepat. 


016-4441497 - AINI

Tolonglah jangan call. Sebab saya memang tak ada masa nak angkat sangat.

Sms atau whatsapp saya, memang saya reply secepatnya. Tak payah risau ok?

Nak tanye entry-entry saya mengenai pati delima gulsan ni, boleh pergi di bahagian kanan blog saya ada "label", klik "Pati delima". Nanti keluar entry dari yang mula-mula sampai terbaru!

Boleh tahu khasiat dan cara makan. Klik label ok!



Selamat mencuba :)

0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...