CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

October 22, 2013

Korean Street Cafe

Hello,
entry kedua untuk hari ini ialah review utk Korean Street Cafe. Salahkan cerita-cerita Korea yang asyik tunjukkan makanan Korea sampai menjejes air liur makcik!



Suggested by my ex schoolmate, i finally managed to come here setelah memujuk husband sendiri yang memang tak makan makanan alien-alien. Alien utk dia, tak alien utk saya :)

Dan entry ini agak terlambat, saya dah lebih 3 kali ke sini. Saya combine semua makanan yang pernah saya order lah ok.

Senang cakap, Korean Street Cafe ni sangat selesa, environment sangat baik. Walau tempat ni susah parking (depan Taylor's college Subang Jaya) tapi owner dah sediakan parking khas utk pelanggan. So, anytime pergi, insyaa Allah ade parking.

Parking reserved


Makanan yang saya order banyak sangat sebab dah 3x lebih pergi kan, ada saya ingat ada tak ingat. Sila rujuk gambar di bawah, eceh.

Kalau duduk di bahagian atas boleh bersila

Husband order Ramen hahaha

kek beras pedas dengan ayam. Tak pedas sangat. Tabokki

ini ikan tuna salai

ni macam sate ayam

happily playing with daddy

Ni pergi dengan family tapi gambar makanan hilang ke mane ntah

ini pergi dating berdua

dinding dia boleh conteng-conteng



set menu

menu lagi

yang ni bulgogi rice. sedap!

tabokki without ayam. street style

my fav kimchi

tabokki atau kek beras pedas ni mcm makan pulut tapi pedas dan manis

interior atas

sebahagian contengan
ni dalam instagrem saya dah upload

Alahai, gambar masa pergi dengan family patutnya di upload tapi hilang mana tatau. Sebab ada Mee Kacang hitam, husband order, memang sedap. Dan ada nasi goreng utk Dadam, memang sedap gila. Rasa nak upload video lah. Tapi mana video aku masukkan dalam instagrem tu eh?? nanti jumpa saya upload lah. Missing segalanya pun.

So review Korean Street Cafe ialah 8 bintang. Kurang 2 bintang sebab kat atas tu ruang dia sempit bila duduk beramai rasa sesak nafas. hahahahaha :)



0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...