CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

April 18, 2009

What a Happy Life ahead! =)


Hye2,
actually this blog was created since Nov 08. Tapi aku tak jugak update2 blog ni. and tak ada post pun. Now, aku rase nak update, coz aku ade byk benda nak share khasnya untuk org yg nak share ape yg aku rase pada setiap masa =)

aku nak buat blog ni mcm diary. yg akan aku jdkan tempat khas aku nak cakap ape2 aje. nak tulis diary malas la....panjang! lagi pun kalau nani ngn gee ngn emy ada, dorang suke sgt curik bace diary aku nanti...oooppsss! hahaha nah! amik diari ni, online lagi...tak payah curik bace k!

hari ni, aku happy, yg terlalu amat happy, tak terkata, jiwa tenang, otak senang, badan pun fresh aje, tak tau apesal, but best laaaaa.... alhamdulillah, another bright day yg Allah bagi untuk aku. kejap lagi ada AF, haaaa tu program realiti TV yg mmg aku suke tgk. katelah ape pun, aku mmg suke tgk org nyanyi...so what? Bf aku tak suke, die kate program tu tak best.. tapi....dalam diam2, bila aku tanye "ala..tak tau Aryl dapat lagu ape...." tetibe die jawab.."oooo...die dapat lagi bla bla bla bla...." wakakaka kantoi tgk diari AF...hahaha lawak lah bf aku tu...

errmmm...tajuk atas tu penting, sebab aku nak bgtau pada semua, yg hidup ni, walau macam mana pun ujian Allah bg, kalau kita redha, dan kita tak merungut, insyaallah, hidup kita mesti senang. Allah swt sekali2 takkan berlaku kejam. yg penting hati mesti baik, niat mesti betul. ape yg kita pernah buat, kita pernah bg, kita pernah kongsi, kita pernah mcm2 lah, sesama manusia ni, pasti ada balasan drNYA, selagi.....kita tak pernah mengungkit ape2 pun kita pernah bg. kan??

Hehe..aku happy laaaa...sebab rase jiwa aku tenang, since aku bertekad nak lupekan byk benda2 yg tak best dalam hidup aku. Now, aku mmg nak start tgk depan, and kurang2kan deria2 rase aku, supaya aku tak perlu terlalu terase ape2, dan terlalu mengambil tahu benda2 aku tak perlu tau... lagipun, aku excited untuk start life aku yg baru, since aku rase semua benda dalam hidup aku dah makin sempurna. masalah dah makin kurang, hidup makin teratur, kerja makin lama makin best, then family and bf, makin melengkapi.....alhamdulillah...bersyukur sgt.

thanks pada semua yg berdoa untuk kebahagiaan aku. siapa pun korang, dimana pun korang, aku doakan Allah swt memberikan hati yg tenang, jiwa yg kuat, dan kebahagiaan serta keberkatan, dunia dan akhirat, Amin~

0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...