CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

June 14, 2009

My Sister's Wedding Day


29th May,2009
My Home Sweet Home, Port Klang.

Ape aku nak tulis...ooooo...semua berjalan lancar..hehe dan yg pastinya, semua org happy. after preparation about sebulan lepas, intensif preparation laaa...outcome nye alhamdulillah ok..


At last family aku bertambah sorang. Semoga family aku kekal happy sampai bila2. maybe aku akan dapat anak buah plak pasni....Asek men ngn Haziq aje.....mane lah tau, leh dapat anak buah aku sendiri..sure aku happy...Wat masa ni, Haziq tu laaa yg wat aku happy, everytime aku tgk dia..aku ni budak kecik takleh sgt..pasal aku memilih...tapi beza laa dengan Haziq, and Nina...coz dua2 ni aku rajin melayan...permata hati..katenyer...hahaha


Tema family aku, Coklat emas kot...heheh tak tau plak coklat ape..mcm2 coklat aku jumpe family2 aku pakai hari tu...hahaha...mcm2 kerenah kenduri kawen ni, sumtimes ape kite plan tak kena ngn ape yg jd...ade gak laaa salah bg gift laaa, org ni tak dapat ni..tak dapat tu..mcm2...tp alhamdulillah...semua dah selesai...benda yg dah jd..biar laaa...nanok ngn gonjeng dtg.....kawan2 kat sini tqa ngn pia je.....anyway thanks pada semua kawan2 yg dtg....alam ngn gf baru die Mur pun ada dtg getis..lapa lah tu..pasal tu singgah makan...hahahah


seminggu lepas tu majlis kat dungun. Rumah abg ipar aku. ok je laaa...aku dtg lambat pasal kat umah Gee, die tunang..pasni aku update pasal hal Gee tunang ok?? hehhe....Oh lupe...mentang2 laa mlm ni gado2 manje, tak sebut plak...sepanjang kenduri kakak aku ni, selain aku sibuk melayan org, dan sibuk dgn mcm2 keje.....bf aku pun ada...tolong2 mane patut..


actually, die mcm tak tau gak ape die nak wat..sebab semua benda ade je org kaver..but he help me much jugak...amik2 org sesat, anta2 barang, amik2 makanan, layan2 kawan2 aku, angkat2 makanan...pinggan2...rajin ke? hahaha melobi kot...wakakakak lagipun die harus ada....sebab...time2 mcm ni laaa aku dah tau semua org akan tanye aku bila lagi...kalau ade 100 org laaa aku layan hari tu...99 tanye mcm tu....huhuuh


Sedara mara belah ayah tanya, aku tunjuk terus je bf aku..senang, sebelah mama ramai tau dah...pasal dah nak dekat tunang dah ni pun....so..bila org tanya bila lagi..aku jawab je laa next year....cepat sikit org tutup mulut...aku rimas...hahaha..k laaa....nak wat post lagi ni....tgk gambar kawen ni k...oh..takleh upload gambar family, pasal adik aku anesya wat perangai vangang ilang masa kenduri.........so...gambar family takde...leh?? pape laaa..hahaha tata

0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...