CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

January 21, 2010

Entah ape nak tulis

Ok, kalau anda bace sebab nak tahu perkembangan hidup aku, mintak maaf. Takde. Taknak tulis. Sekarang ni aku sebenarnya lapar tahap jin. Tapi aku kene siapkan payroll advise untuk release payroll bulan ni. Bagi sape2 yg tak tau ape itu payroll, sorry, taknak explain, pasal aku takde mood. Every month bile sampai je hari buat gaji ni aku akan tensen. Sebab aku kene key in gaji satu2 staff baru, and semak balik semua sekali staff2 yg confirmed lah, naik gaji la, promotion lah, mcm2.

Company aku plak mmg suke sgt naikkan gaji staff Teknikal. Ade je yg nak dorang naikkan. Asek la aku kene buat surat. Aku jd tensen bile kene buat surat yg panjang2 mcm buat surat cinta. Eh, aku bercinta pun tak pakai surat2 tau. Aku sms aje. Senang. Sebut pasal cinta, mane plak la En. Azuan ni. Tadi kate ade meeting. Dan sebab meeting tu lah aku kena bgn pagi utk pegi kerja sebab aku kene hantar die pegi keje hari2.

Ok, jgn mengutuk aku tak tentu pasal. Skang mmg aku yg hantar die, sebab senang sekali jalan. And bile dah hantar harus lah aku juga amik die balik. Kadang2 ade juga terdetik dihati aku nak suruh die tahan teksi atau jalan kaki ke LRT berdekatan, namun, aku rase tak sampai hati sebab kalau die sakit kaki aku juga akan jd mangsa untuk bawa die g urut kaki la, doctor la dan sebagainya.

Ok dah byk merepek. Skang dah relax. Korang tak perlu fahamkan ape yg aku cube sampaikan sebab hari ni aku hanya merepek.. Dan. korang dah sgt buang masa membace kemerepekan aku untuk 3 minit ini.

Sudah!

Aku nak buat keje aku balik.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...