CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

June 30, 2011

Plump Piece yang Lazat!

My beloved friend Emy Suraya and her sister Effa sedang active menjual barang-barang pre-loved mereka. Mereka berdua bersaiz UK14-UK16..hehe. Dan mereka adalah penggemar setia Dorothy Perkins, Guess, dan macam-macam lagi. Sekarang, dek kerana bernafsu buas dalam membeli belah, asyik beli-beli-beli (tolong lah bertaubat!), tiba-tiba meraka tak sedar yang ada banyak baju dan barang yang tidak digunakan. Walau jangkamasa setahun pun tak sempat nak rotate pakai (keji sangat perangai macam ni).

Di suatu petang yang hening, saya ternampak mereka post gambar dimukabuku masing-masing. Gambar baju-baju dan barang-barang berjenama tetapi tak muat lagi. SEDIH!



Menggunung bukan? Dan mereka nak buat kelakar pergi buang sahaja sebab almari dah sendat mcm ni.



Ooppss, cartoon itu tak menggambarkan bentuk sebenar kawan baik saya itu. Muahahahha Tapi pintu almari memang begitu lah kaedahnya kalau nak tutup. Azab!

Lantas saya pun terus beri cadangan kepada mereka dua beradik, supaya buka online shop menjual pre-loved item. Yes! Saya tau saye bijak. Terima Kasih. Maka dengan itu, wujudlah :

Menjual pre-loved item yang pelbagai. Untuk ladies dan gentleman. Dari baju, kepada kasut, kepada beg. Semua ada. Bagi saya, tak salah beli baju-baju pre-loved yang branded with low price. Asalkan kita yakin dengan owner barang-barang tersebut!

Ok guys! Sila lah menjenguk, ke Plump Piece. Kalau ada yang berkenan dihati sanubari, just email or text Emy, tapi mcm biase, nyatakan kata kunci "Aini yang comel lagi bergaya" muahahahahhahaha kidding lah!

Love you guys! Daaaaa~!

p/s: sesungguhnya saya tiade share dalam business ini. Hehe


 

4 ideas:

sista_siska

tapi sudahkah kamu mengORDERnya?? asal bj yg berkenan di mata sumenya bertanda SOLD..

Aini Qamariah

kan???? kaedahnye kite ni lembab! ade lagi mereka2 yg pantas! ayuh! gerak pantas sikit...baju fireworks yg latest itu kamu muat dan cantik ye...sile lah~ lalalala

one BABY-step at a time

Ok...aini yg comel lagi bergaya. Ak nak diskaun 50 % wakakakah terima kasih ye meng advertised hahaha biler nak kasi speech powerrr kamu

Aini Qamariah

speech ye? tunggu.....kamu tunggu ye..ekekekke eh, tuan punya kedai pun nak jugak diskaun?? bencilah...hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...