CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

January 23, 2013

Keluh Kesah Result Exam

Assalamualaikum.

Result exam untuk final semester kawan-kawan makcik dah lama keluar. Yang aku punya? 
Tak payah nak belek sangat result makcik nih ye!

Begitu tulisannya. Frust gila. Kenapa UPM punya sistem macam ni? Seriusnya aku tak suka membanding-banding. Bagi aku semua U ada bagus dan tidak bagus. Tapi untuk perkara kecil begini, mohon diperhalusi lah sedikit ya. 

Aku ni warga UiTM. 5 tahun dalam sistem UiTM dari Diploma sampai Degree. Jadi dah memang sebati dengan sistem UiTM. Tapi aku tak kata UiTM punya sistem bagus gila. Tiptop dan sebagainya. Cuma, bab result memang ok. Kalau announcement kata esok keluar, 1 Malaysia boleh tengok result masing-masing esok.

Tak ada student boleh tak dapat tengok result, dan memang takkan ada student yang resultnya keluar separuh-separuh macam aku ni (T__T) sedeh tau! Tetiap sem gini..

I leeepppppppp UPM. Hahaha aku suka study UPM. Tak pernah ada prob. Tapi ini lah satunya, bab register subjek dengan bab result. Aduhai. Mohon sangat-sangat diperhalusi. Pasal result ni boleh buat jantung luruh kalau tunggu lama-lama boleh buat kepala bingai dan kemudiannya mendatangkan penyakit berantai seperti kencing manis, pankreas rosak, buah pinggang gugur dan sebagainya.

Please GSM, UPM............ :)

0 ideas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...