CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

November 24, 2009

Bile demam :(


Gile la, demam betul pulak aku ni.. :(


Aku tau aku demam bila;

1.Kepala pening

2.Badan panas gile

3.Nafas panas

4.Mood hilang(moody)

5.Tak suke fikir ape2 pun

6.Taknak buat ape2 pun


Adoi.......klinik aku taknak pegi. Sebab aku dan Doctor bukan kawan baik. Malas aku nak tgk muka doctor lama2. Nak makan Panadol, mama kate tak elok pulak. Boleh kene kidney problem.

Sudahnye?


Melepek je la atas katil..Benci betul... :(



Sudahla, malas nak taip... selamat malam. semoga korang tak demam.. oh? apekah?

5 ideas:

Nani Jauneh

bila demam kmu akan suke melepap. itu betoi! aku pun x suke pegi jmpe doktor..tp aku slalu ckp ngn boss, aku pegi klinik jmpe doktor.

take cre bff! *hugs*

ciDa

aku paling rajin jumpe doktor.. psl aku suke mc..hehe.. btw selamat sihat kawan :)

AiniQMY

BffN : yela..aku menci jumpe doctor..haih.. tapi seperti kamu,aku suke cakap aku dah g jumpe doctor...doctor Khayalan.. huhu TQ

Cida: Thanks cida. Bagus laa ko suke jumpe Doctor, tak sakit pun ko jumpe jugak pasal nak MC kan? wakakakkaka

sista_siska

aku pun cam cida.. ske jmp doc..sbb nak beli mc.. mls keja.. hoho

AiniQMY

oi..sini kemain lagi kamu komen yeh..Jumaat ni MC!! g beli sekarang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...